top of page

Povinná dokumentácia pre prevádzky
- Reklamačný poriadok

Čo je Reklamačný poriadok a prečo ho potrebujem?

Vypracovaný a v praxi zavedený reklamačný poriadok musíte mať, ak vyrábate, predávate (tiež cez internet), spracuvávate alebo distribuujete potraviny/pokrmy a predávate ich priamo zákazníkovi alebo distribuujete ich na trh.

Reklamačný poriadok je smernica alebo plán reklamácii ako postupovať pri vybavovaní rôznych typov reklamácii ako spätná väzba od zákazníka či už z trhu alebo priamo na prevádzke.

Reklamácie, postupy reklamácií a všetky ostatné vymedzenia upravuje zákon o ochrane spotrebiteľa. Reklamačný poriadok, Haccp či ďalšie poradenstvo k hygienickým predpisom Vám u nás pripravíme na mieru.

Reklamačný poriadok - pravidlá pri reklamácii v prevádzke.
bottom of page